fredag 5. april 2013

Status, april.

Det har vært en vanskelig prosess, men endelig føler jeg at vi begynner å få tak på det! :-) Jeg har fått en deilig motivasjon i meg, som gjør alt enklere! Nå har jeg ikke engang lyst på kjøtt eller melkeprodukter mer. Jeg har klart å holde meg helt unna sukker og kaffe en uke, og jeg har vært flink til å ta tilskuddene mine (spirulina, hvetegress, chlorella, hvitløk, aloe vera og b-vitaminer). Nå skal jeg holde meg unna gluten også. Guttene spiser fortsatt brød og vanlig pålegg, men vi har kuttet ut alt kjøtt utenom fisk, som vi foreløpig spiser to ganger i uken. Jeg finner stor inspirasjon i vidunderlige Kris Carr, forfatteren av Crazy Sexy Diet, og av DETTE foredraget, holdt av James Wildman fra ARFF. Og ikke minst min vise og inderlig fantastiske ektemann! Jeg har også, sammen med to skjønne venninner, laget en facebookgruppe hvor vi skriver inn alt vi spiser i løpet av dagen. Det fungerer supert!! Nå må jeg bare bevare roen og troen, så går dette rette veien! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar